antikové
Technologie rasy Antikové
ZPM (Zero Point Module)
Zero Point Module je vyspělý Antický zdroj energie, kterým je napájena většina antických technologií. Zdroj dodává velké množství energie až po dobu 10 000 let, než je jeho energie zcela vyčerpána. Energie se čerpá ze soběstačné oblasti podprostorového času. ZPM je schopno dodat Bráně energii potřebnou k otevření červí díry do jiné galaxie. Tímto zdrojem energie byla napájena i Antarktická základna a město Atlantis. |
Atherovo zařízení
Atherovo zařízení pracuje na velmi specifické frekvenci která znemožňuje používat Wraithům jejich hyperpohon.Když Wraithové skočí do hyperpohonu zničí je to.Zařízení má boužel i své zápory a to takové že pokuď je zařízení zapnuté tak to ovlivňuje všechny Hvězdné brány po celé galaxii.Ty se přetíží a explodují.Proto ho Daniel Jackson a Mckay museli vypnout. |
Bitevní křižník
Antické křižníky jsou téměř stené jako lodě třídy Aurora až na to že nemají mezigalaktický hyperprostorový pohon ale pouze mezihvězdný. Loď má také svůj generátor maskování stejně jako Puddle Jumper |
DHD (Dial Home Device)
Toto zařízení se nachází skoro u každé Hvězdné brány. Funguje jako zadavač cílové adresy. Má na sobě 39 stejných symbolů, jaké jsou na bráně. Po zadání adresy se pouze stiskne prostřední červené ,,tlačítko" a brána se aktivuje. Kde není DHD, nedá se projít bránou. Pouze pokud máte velkou sílu, můžete adresu zadat ,,ručně". Točíte na bráně kruhem se symboly a ručně zaklapáváte chevrony. Jde to dost ztuha, ale jde to. Na Zemi nebylo DHD nalezeno, a tak jej musel zastoupit superpočítač, propojený s bránou |
Genetický manipulátor
Toto zařízení postavené Antiky sloužilo především k léčení chorob, na které nestačili schopnosti antiků. Zařízení dokáže ve zlomku vteřiny dekódovat genetickou informaci, najít její poškození a opravit je. Dokáže také vyhledávat specifické buňky v lidském těle a měnit je nebo ničit. Kromě toho však dokáže libovolně pozměnit DNA, takže tělo | |
Interdimenzionální zařízení
Toto zařízení umožňuje po dotknutí se ho vidět tvory, které se nacházejí v jiné dimezi. V zařízení je několik krystalů, po jejichž přehození a dotknutí se zařízení znovu ztrácí člověk schopnost tvory vidět. |
Loď třídy Aurora
Tato loď má obrovskou palebnou sílu.Je vybavena dvanácti odpalovači dronů kteří mohou být proti nepřátelům vysíláni jednotlivě nebo po dávkách.Loď chrání velmi dobré štíty a protože je loď vybavena i mezigalaktickým hyperpohonem jsou všude po lodi umístěny stázové komory které jsou navzájem propojeny,takže posádka může během spánku vzájemně komunikovat. |
Obranný satelit
Obranných satelitů bývalo ve sluneční soustavě Antiků mnoho.Satelit je sám o sobě velmi mocný a dokáže zničit jakoukoliv loď.V době velkého konfliktu s Wraithy byly zničeny všechny tyto satelity až na jeden který později našla Expedice. |
Ochranný štít Atlantis
Tento štít chrání a obklopuje celé město před všemi nepřátely a přírodními živly.Aby štít mohl být zaplý je zapotřebí velmi mnoho energie,které naquadahové generátory nedokáží zajistit a proto musí být přítomné ZPM. |
Osobní štít
Osobní štít zaručuje tomu, kdo ho nosí, naprostou nezranitelnost.Chrání před pádem,střelbou,apod.Štít se zapíná i vypíná myslí a je k tomu zapotřebí Antický gen.Dokonce si i zapamatuje toho kdo jej poprvé nosil a už na nikom jiném nefunguje. |
Ovládací křeslo
Ovladací křeslo se nachází ve všech větších lodí Antiků a základnách.Toto křeslo dokáže ovládat některé systémy např: hvězdný pohon,drony,atd...Aby mohlo být křeslo aktivováno je zapotřebí ZPM.Křeslo se řídí myšlenkami a tak je potřeba mít Antický gen. |
Střely
Střely se ovládají a řídí myslí.Střely jsou velmi silné a ve velkém množství dokážou zničit jakoukoli loď.Střelami jsou vybaveny téměř každé lodě Antiků od Puddle jumperů až po lodě třídy Aurora a Atlantis. |